.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که به زودی از سامانه‌ای هوشمند برای ثبت تخلفات و همچنین ثبت شکایات مربوط به جریمه‌های رانندگی رونمایی خواهد شد. اقدام جدید پلیس درباره ثبت جرائم رانندگی
رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که به زودی از سامانه‌ای هوشمند برای ثبت تخلفات و همچنین ثبت شکایات مربوط به جریمه‌های رانندگی رونمایی خواهد شد.(ادامه)
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتیار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کرده و تنها توسط پزشک ویزیت شوند. پیامد‌های تمدید نکردن اعتبار گواهینامه رانندگی چیست؟
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتیار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کرده و تنها توسط پزشک ویزیت شوند.(ادامه)
پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین و تصمیمات جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی و موضوعات دیگر اعلام کرده است. قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی برای سال ۱۴۰۳
پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین و تصمیمات جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی و موضوعات دیگر اعلام کرده است.(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست. علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست.(ادامه)
 پلیس راهور فراجا در اطلاعیه‌ای، جزئیات افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی را اعلام کرد. پلیس راهور فراجا با اشاره به افزایش پنج برابری برخی از جرایم رانندگی اعلام کرد: «جرایم رانندگی هر سه سال یک بار به پیشنهاد پلیس، وزارت دادگستری و تصویب هیات وزیران قابل تعدیل است.» اطلاعیه جدید درباره افزایش ۵ برابری جریمه رانندگی
پلیس راهور فراجا در اطلاعیه‌ای، جزئیات افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی را اعلام کرد. پلیس راهور فراجا با اشاره به افزایش پنج برابری برخی از جرایم رانندگی اعلام کرد: «جرایم رانندگی هر سه سال یک بار به پیشنهاد پلیس، وزارت دادگستری و تصویب هیات وزیران قابل تعدیل است.»(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز که خطر وقوع تصادف در آن بیشتر است، ۴ تا ۵ برابر افزایش می‌یابد. مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز ۴ تا ۵ برابر می‌شود / جریمه سرعت غیرمجاز ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان / رانندگی در حالت مستی و استفاده از مواد روانگردان ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان(خبر)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز که خطر وقوع تصادف در آن بیشتر است، ۴ تا ۵ برابر افزایش می‌یابد.(ادامه)
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه ۲۲ درصد کشته‌شدگان ما در تصادفات بین ۲۰ تا ۳۰ سال دارند، گفت: همچنین بیش از ۶۵ درصد کشته‌های ما از کسانی هستند که بین ۲۰ تا ۶۰ سال دارند و در سنین کار هستند که کشته شدن آن‌ها صدمات جبران‌ناپذیری دارد ....(خبر)
(ادامه)
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از الزامی شدن معاینه فنی برای موتورسیکلت‌ها خبر داد. معاینه فنی موتورسیکلت‌ها اجباری شد
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از الزامی شدن معاینه فنی برای موتورسیکلت‌ها خبر داد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه پیرامون رویکرد دستگاه قضائی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرایند تدوین و ارسال لایحه عفاف و حجاب گفت: امروز بسیاری از مردم متدین و شهید داده برای انقلاب و نظام، به‌حق نسبت  ... لایحۀ حجابِ قوه قضائیه کافی نیست لایحۀ جدا بدهند
رئیس قوه قضائیه پیرامون رویکرد دستگاه قضائی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرایند تدوین و ارسال لایحه عفاف و حجاب گفت: امروز بسیاری از مردم متدین و شهید داده برای انقلاب و نظام، به‌حق نسبت ...(ادامه)
جانشین پلیس راهور فراجا از افزایش بیش از صددرصدی ۷ جریمه رانندگی خبر داد و گفت: مبلغ تخلف این جرائم در حال حاضر بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است که با این احتساب به بیش از یک میلیون تومان می‌رسد. افزایش بیش از صددرصدی ۷ جریمه رانندگی!
جانشین پلیس راهور فراجا از افزایش بیش از صددرصدی ۷ جریمه رانندگی خبر داد و گفت: مبلغ تخلف این جرائم در حال حاضر بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است که با این احتساب به بیش از یک میلیون تومان می‌رسد.(ادامه)
ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «بلا وجه» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است. سخن حسین شریعتمداری اینبار با دستیار رئیس‌جمهور!
ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «بلا وجه» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است.(ادامه)
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی در آستانه روز طبیعت هشدارها و توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد. هشدارهای پلیس راهور به رانندگان و عابران در روز طبیعت
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی در آستانه روز طبیعت هشدارها و توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
تدبیری برای تعرفه آموزشگاه‌های رانندگی در وزارت صمت نیست؟
تعرفه آموزشگاه‌های رانندگی ثبات ندارد و نبود نظارت وزارت صمت علاوه بر نارضایتی شهروندان صدای پلیس را هم درآورده است.(ادامه)
جرایم رانندگی را قسط بندی کنید
خودرو‌هایی که از یک تا ۱۰ میلیون تومان جریمه رانندگی دارند می‌توانند آن را تقسط کنند.(ادامه)
رئیس پلیس راهور مازندران:خودرو‌هایی که از یک تا ۱۰ میلیون تومان جریمه رانندگی دارند می‌توانند آن را تقسط کنند. پرداخت قسطی خلافی خودرو در مازندران
رئیس پلیس راهور مازندران:خودرو‌هایی که از یک تا ۱۰ میلیون تومان جریمه رانندگی دارند می‌توانند آن را تقسط کنند.(ادامه)
تحلیلگر آمریکایی: در غرب سلبریتی‌ها باید هماهنگ با ارزش‌های اجتماعی رفتار کنند
آرنولد آگوست گفت: در کشور‌های غربی به ویژه در آمریکا سلبریتی‌ها باید در چارچوب ارزش‌های مدنی و اجتماعی تعریف شده رفتار کنند.(ادامه)
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دودزا بودن دو جریمه دارد، اول اینکه خودرو به علت دودزا بودن جریمه می‌شود و دوم به علت این موضوع خودرو اعمال قانون و متوقف خواهد شد. این خودرو پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می‌کند و حتما باید به تعمیرگاه برود و رفع نقص را انجام دهد سپس به معاینه فنی برود و پس از آن به پلیس مراجعه کند همچنین جریمه دودزا بودن نیز 63 هزار تومان است و به ازای هر روز نداشتن معاینه فنی نیز 52 هزار و 500 تومان جریمه برای راننده خودرو در نظر گرفته می‌شود. جریمه هر روز نداشتن معاینه فنی: ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دودزا بودن دو جریمه دارد، اول اینکه خودرو به علت دودزا بودن جریمه می‌شود و دوم به علت این موضوع خودرو اعمال قانون و متوقف خواهد شد. این خودرو پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می‌کند و حتما باید به تعمیرگاه برود و رفع نقص را انجام دهد سپس به معاینه فنی برود و پس از آن به پلیس مراجعه کند همچنین جریمه دودزا بودن نیز 63 هزار تومان است و به ازای هر روز نداشتن معاینه فنی نیز 52 هزار و 500 تومان جریمه برای راننده خودرو در نظر گرفته می‌شود.(ادامه)
آیا نمره منفی تخلف رانندگی از سوابق گواهینامه پاک می‌شود؟
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی درباره نحوه پاک شدن نمرات تخلف رانندگی از سوابق گواهینامه ارائه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : این باستان شاس مدعی شد : کتیبه ای که این روزها شاهد آن هستیم، اواسط دهه 90 نوشته شده و از آن بدتر فونت کتیبه عوض شده است. همچنین رسم الخطی که کتیبه کوفی اصل داشت اصلا آن چیزی نیست که الان وجود دارد . کتیبه هزار ساله برج لاجیم را از جا در آوردند و اثر جدیدی خلق کردند ! / برای آیندگان چه بر جای گذاشته ایم؟
شمال نیوز : این باستان شاس مدعی شد : کتیبه ای که این روزها شاهد آن هستیم، اواسط دهه 90 نوشته شده و از آن بدتر فونت کتیبه عوض شده است. همچنین رسم الخطی که کتیبه کوفی اصل داشت اصلا آن چیزی نیست که الان وجود دارد .(ادامه)
اینفوگرافیک/ نرخ جریمه تخلفات رانندگی در سال ۱۴۰۱
(ادامه)
جریمه ۱میلیونی ۲۹۹هزار خودروی واکسن نزده‌
رئیس پلیس راهور گفت: حدود ۲۹۹ هزار خودرو به خاطر عدم واکسیناسیون مالک یا راننده جریمه یک میلیون تومانی شدند.(ادامه)
ترخیص اینترنتی خودرو‌ها در مازندران
رئیس پلیس راهور مازندران از ارائه خدمات ترخیص اینترنتی خودرو‌ها در نرم افزار "پلیس من" خبر داد.(ادامه)
۳۰ دی، آخرین مهلت بخشودگی دوبرابری جرائم رانندگی
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه امروز (پنجشنبه) آخرین مهلت بهره‌مندی از بخشودگی دوبرابری جرائم رانندگی است، از افزایش ساعت کاری دفاتر پلیس+۱۰ در این روز خبر داد.(ادامه)
افزایش مبلغ جرایم رانندگی
(ادامه)
پایان دی ماه آخرین مهلت پرداخت جرائم رانندگی با تخفیف
رئیس پلیس راهور مازندران از آخرین مهلت پرداخت جرائم رانندگی با تخفیف تا پایان دی ماه امسال خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از لغو اجرای منع تردد شبانه در سراسر کشور خبر داد. رئیس راهور : منع تردد شبانه در سراسر کشور لغو شد
شمال نیوز : رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از لغو اجرای منع تردد شبانه در سراسر کشور خبر داد.(ادامه)
منع تردد شبانه بالاخره لغو شد
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: با توجه به کاهش روند ابتلا به کرونا و واکسیناسیون عمومی در برابر کرونا اجرای طرح منع تردد شبانه از امشب در سراسر کشور لغو شد.(ادامه)
مامور قلابی راهنمایی و رانندگی در چالوس به دام افتاد
پلیس قلابی که در پوشش مامور راهنمایی و رانندگی اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کرد در چالوس دستگیر شد.(ادامه)
رای دیوان عدالت اداری درباره شیشه دودی خودروها
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری برای خودروهایی با شیشه دودی، تعیین فاصله ۳ متری برای تشخیص راننده و سرنشین ملاک و معیار نمی‌باشد و در صورت احراز تخلف صدور قبض کفایت می‌کند و رفع اثر شیشه دودی الزام ندارد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.